Handelsbetingelser

Her under finder du Handelsbetingelserne for Depot-sydøst.dk.

  • Ved Bestilling vil aftalen være bindende, når der er aftalt den endelige levering med Depot-sydøst.dk.
  • Vi leverer din bestilling på den adresse du ønsker indenfor vores område i Sydøst Jylland.
  • Vi leverer i god tid gerne dagen før, så det hele er klar til arrangementet.
  • Ved leveringen bliver du sat grundig ind i hvordan udstyret virker.
  • Hurtigst muligt efter arrangementet kommer vi og henter udstyret og hvad der ellers er blevet leveret.

De formelle og juridiske handels og leveringsbetingelser.

Priser:

  • Alle priser er inkl. moms men ekskl. pant.
  • Alle priser er netto kontant, hvis ikke andet er blevet aftalt.
  • For alle lejepriser gælder: Kunden bærer det fulde ansvar for udstyr overladt i hans varetægt, såsom forsikring.
  • Der tages forbehold for trykfejl og prisændringer.
  • Leverings-/afhentningsomkostningerne er på hverdage indenfor alm. arbejdstid.
  • Tillæg for levering i weekenden og på helligdage aftales.
  • Leje af udstyr kan kun ske i forbindelse med køb af fadøl.
  • Leje perioden er på op til 5 dage.
  • Der må IKKE på klistres nogen former for tape eller andet på udstyret. (rengøring min. 625 kr.)

Driftsproblemer:

  • I tilfælde af driftsproblemer skal hjemmesiden, vejledningen og problemer med anlægget kigges igennem for mulig afhjælpning.
  • Hvis dette ikke hjælper, kontaktes Depot-sydøst.dk omgående på tlf. nr. 6019 5470.
  • Reklamationer fremsat efter arrangementets afslutning anerkendes ikke.
  • Der gives ingen godtgørelse for øl, der går til spilde, fx som følge af overskumning eller lækage.
  • Der ydes ingen erstatning for afbrydelse i arrangementet pga. driftsproblemer.
  • Der gives ingen erstatning for følgevirkninger af defekt udstyr eller produkter.
  • Der må ikke ændres i kulsyre trykket efter det er blevet sat til (det står som det skal mellem 2-3 bar).

Levering:

  • Der kan aftales en ca. leveringstid indenfor to timer, ellers vil det blive leveret indenfor normal arbejdstid.
  • Der skal være strømtilslutning 220V (med jord) ved hvert anlæg, når det bliver leveret.
  • Efter udstyret er blevet stillet op på slut brugerstedet, må strømmen ikke tages fra før arrangementet er slut.
  • Vi forbeholder os ret til ved udsolgt situationer at levere et tilsvarende produkt.
  • Varerne leveres normalt i kommission, men vi forbeholder os ret til at forlange hele leverancen betalt ved leveringen.
  • Rullebar kan kun leveres hvor der ikke er trapper eller andet der gør det umuligt at leverer det til slut brugerstedet.
  • Da udstyr og varer er tunge, skal der på forlangende stilles effektiv hjælp til rådighed for ind bæring.
  • Vi fralægger os ethvert ansvar for mærker og ridser i gulve og karme, ved levering og afhentning.
  • Det er kundens ansvar at sørge for afdækning til imødegåelse af øl spild, trykmærker/snavs fra udstyr, varer og personer.
  • Skal der leveres på ikke brofaste øer, forbeholder vi os ret til at pålægge kunden færgeudgiften.

Afhentning:

  • Der må IKKE på klistres nogen form for tape eller andet på udstyret. (rengøring min. 625 kr.)
  • Vareforbrug skal betales kontant eller ved faktura.
  • Manglende emballage (fustager, kasser og flasker) skal betales kontant.
  • Vi modtager kun kontanter eller mobile Pay.
  • Alle fustager der har brudt forsegling (uanset indhold) skal afregnes til fuld pris.
  • Evt. manglende udstyr (topskilte, kulsyre flasker, spild bakker, barer, fustager, anlæg mm.) faktureres straks.
  • Der er fuldt returret på de bestilte varer, der ikke er an brudt.